Sunday 16 June 2013

saga sv buat saya teruja!


memang saya suka design new saga dari dulu lagi,
kalau ramai gadis-gadis diluar sana sukakan 
sesuatu y comel, pasti mereka 
memilih MyVi.

tapi tidak bagi saya,
saya suka kereta y ade bontot,
mcm civic, ha..mcm tu lah:)
& sejak saga blm diperkenalkan di pasaran
saya dah mula pun jatuh cinta pada dia!

Semalam saya dikejutkan dengan kemunculan
Saga SV (Super Value)
yang harga die jauh lebih murah dari flx tau!
kalau tak salah saya, kurang 12% atau rm5k
murah kan?? ^^

harga yang mampu milik saya kira
bagi fresh graduate mcm saya ni

tanpa berlengah lagi,
terus saya watsapp mj tanya kat die info
walaupun mj bukan si salesgirl penjual kereta,
tapi percayalah die memamg selalu ade je update
haha:D



pyja pun turut terkesan dengan 
saga sv ni,
die cepat-cepat suruh saya booking 
y colour merah punya.
HAMBOIHH!

die kata (pyja), 
pembeli pertama saga sv ni masuk berita, 
hemsem pulak tu orangnye, tambah pyja lagi.
laka-laka betul lah adik aku seorang ni!

mm....
dengan berbekalkan hati yang berbunga-bunga
~~~~

saya pun pergi proton edar y berdekatan,
melalui penerangan ringkas emma
tahun pertama installment saya
akan bermula dengan hanya serendah 
RM280!
gila murah kan ni??

tahun kedua dan ketiga akan 
ade sedikit peningkatan,
begitu jugak dengan tahun seterusnya.
tapi paling tinggi pun installment saya tak 
lebih RM400/month.





(pic ini saya copy dari google)

okay lah, nak start buat calculation
 dulu lah ye kawan-kawan
sebab saya dah sangat teruja ni!!
weeeeee^^




kiki yang teruja, 2013

No comments: