Tuesday 25 June 2013

kuih raya baharu


Awakkk ohh awakk
awak dah sedia nak raya ke belum?
Mood raya awak dah sampai ke?
Saya belum lah~

Mungkin awak boleh panggil saya sikit old-fashion
Sebab ape tau
Sebab saya ni dah terbiasa since kecik lagi
Tunggu lagu raya dah play kat radio
Kat bazaar raya pun sama
Baru tang tu lah mood membeli belah tiba
Tapi seteruk teruk I,
My Dad lagi teruk!
dia malam raya baru nak ajak pegi cari baju raya dia
Ish! LAME kan. hehe:p

Seiring dengan meningkat nye usia saya,
Harus jugak saya akui..
Excited nak raya ni makin lama makin kurang...
Betul juge kata-kata org lama kat office ni,

‘ raya tu untuk budak-budak je Kin uittt..’

 awak ade rasa tak mcm saya?

Okay, 
untuk persediaan raya yang semakin mendekat ni
saya ada jumpa satu kuih raya y comel
comel gila sampai tak sanggup nak makan tau!
comel sampai rasa nak peluk cuim. eh?
:P

nama die comel gile
kuih lidah kucing^^ 

resepi die pun mudah
saya jumpe tu dekat blog masam manis





super Cute
super Lazat
super Yummy 
kan??



kiki suka lidah meow,2013

No comments: