Monday 6 August 2012

comell!

dulu tak suka,
tengok kan sekarang dah suka

tu lahh org tuatua pesan
jgan cepat tak suka pada orang lain.

tapi tak suka die bukan sebab benci ke ape, 
just tak suka lah
lagu die y first keluar dulu tu
cinta muka buku
lagu y seriusly tak best
&& I tak minat langsung!

tapi (=
now ku jatuh hati padamu 
**nyanyi macam lagu die y baru tu, Untuk dia**

bile I start tengok vid die, & cover die
budakk ni talented jugak sebenarnye
and 1 y I mmg fav
'Back to december'
wee..awk nmpk comel lahh budak!





Untuk dia featuring Sleek
-by Najwa Latiff

:chorus: 
Aku yang patut, yang patut
memberinya segala
kerna aku mampu
ya, aku mampu
melakukan apa apa saja

untuk dia(hey) 6x

jadi engkau y patut, y patut
memberiku segala
kerna engkau mampu, ya engkau mampu
melakukan apa apa saja 

untuk aku(hey)
untukk aku~

No comments: