Thursday 4 July 2013

mungkin


Mungkin I’m no longer your priority
Mungkin rasa awak dah tak sama macam saya
Mungkin saya terlalu berharap
Mungkin kita dah bosan
Mungkin kita tak perlu satu sama lain lagi
Mungkin…….


♫ I’m sorry I don’t understand
Where all of this coming from
I thought that we were fine

Your head is running wild again
My dear we still have everything
And its all in your mind

You’ve been havin real bad dreams
You used to lie so close to me
There’s nothing more than empty sheets
Between our love, our love, oh our love ♪ ♫
( just give me a reason )


Saya selalu nyanyi ni
Bila perasaan doubt ni datang
Untuk sedapkan hati sendiri
Untuk buat saya rasa itu perasaan saya cuma
Saya pulihkan kan hati saya...sendiri.

Tapi mungkin saya tak sedar
Yang saya sebenarnye tipu diri saya sendiri….

Saya tak tahu.





Mungkin kiki..mungkin, 2013


No comments: