Thursday 20 October 2011

kertas warna 2

Still remember y ini?


heee..begitu berkurun baru nak update kan
semester6 mmg sgt busy
&& tired too~

okay , jum tgk kite nak bwt apee sebenarnye

1 gunting kertas warna anda mengikut sukaa hati anda^^
tapi saya pilih utk bwt mcm ni
  
2 potong kertas warna bersaiz a4 menjadi half
ini akan digunakan sebagai kad kite

3 nw kite dah buleh la mula decorate kad kite ni
saya pilih bwt macam ni
 kertas y besar saya lukis kan garisan melengkung

4 saya tulis kata-kata cinta saya buat si die

5 jangan guna glue y liguid tu tau 
nnt kerje kite jadi sgt comot
gunakan double tape

6 lekatkan dan tambahkan rasa chenta:P

7 && dont forget trademark kite

8 siapdah :)
jum kite pg pos kan surat cinta!

awak selalu je sedih lately ni
saya harap hati awak terubat 
bila dapat surat cinta saya:)








(kiki dan kertas warna, 2011)

No comments: