Monday 21 March 2011

pergi .

love ,
 semua orang nk love dalam hidup dia .
 its completing you . 
it makes you smile , blushing && needing .
i need love so do you .
i love you things its not only about 
 hugs and kisses , 
meaning more thn that , it give you hope .
and make you someone :)
 (psstt!! sangat agree with this )
but...
selalu ke mencintai dan dicintai itu indah ?
selalu ke perasaan tu ada dalam diri 
kedua-dua pencinta .
selalu ke kita jadi jujur.
selalu ke awak setia dengan saya .
selalu ke saya y one and the only dalam hati awak .
selalu ke bila awak kata 'i want you' 
and you really mean it .
selalu ke saya dalam hati fikiran awak
selalu ke awak ingat janji awak , janji yang awak cakap dulu
selalu ke awak rasa saya ni sibuk je , 
ganggu hidup awak .
selalu ke awak rasa rimas
selalu ke awak rasa cinta kita dah
 tak lagi indah mcm dulu .
selalu ke awak mulai busan dgn semua ni.
selalu ke awak fikir nk pisah dengan saya .
selalu ke awak?? awak ckp la
awak cakap la awak .



just answer me , make me understand and i will ask you nothing more .

(kiki with no love♡, 2011 .)

No comments: